A la sessió d'avuí dia 28, Juan Fran ens havia dit que la classe estaria divida per tres aspectes;
- Respassar tot allò en que tinguerem dubtes.
- Una celebració.
- Un exàmen per tranquilizar-nos i veure com seria l'exàmen d'avuí.
Primer hem fet un breu repàs per tots aquellscontingutsque ens portaven confussos,encara que al final Juan Fran ens ha fet un breu resum de tot el temari. Abans de tot hem vist un video sobre la creativitat i el temps.
Quan parlem de creativitat hem de pensar que quan més pressió hi ha menys creativitat hi pot sorgir, des del principi: la creativitat no és una característica que es té o no es té. No és un do, sinó una capacitat, com la intel·ligència. Al principi ens pensabem que no hi tenien relació, però si ens posem a pensar i ens fixem en aquest video es evident que si. En aquest video quan els donen 10 segons solament, esbasen en allò que han demanat i sols una xiqueta disfruta un poc mentres què va passar quan els van concedir 10 minuts per a la mateixa tasca? Doncs que els nens van poder anar més enllà de l'evident i donar camí a la seva originalitat. Flors, estels, un gat, una papallona, nens, un ocell, el sol… van ser els dibuixos que van realitzar en aquest temps, tots diferents i únics.
Com ja he dit abans, vam fer un recreació d'un exàmen a l'aula on ens feia preguntes sobre casos pràctics que hi haviem fet, aveure com ha eixit l'exàmen d'avuí, esperem que bé, hi ha que ser POSITIUS.
I per últim aquella celebració que com vos havia comentat abans que hi va celebrar va ser l'aniversari de Juan Fran i com sempre ell tan detallos ens va portar unes golosines per celbrar-ho junt amb ell. Espere que acabares de celebrar l'aniversari com toca, tots els dies un no compleix anys!

No hay comentarios:
Publicar un comentario